Onsdag kväll..

Halloj!
Ja onsdag kväll och kommit hem från ett Eftermiddags pass på jobbet.
Fick ett mycket trevligt och glatt Telefon samtal idag, från Kapellmästaren som ska kompa mej till låten Hon har ett sätt.

Mycket trevlig va han kändes helt kanon bra! kommer bli en grymt bra version av låten! lite upp rockad å lite extra ;) så nu får ni att komma å kolla när vi spelar den, Den 5 juni! kl 18:00 börjar de på sandgrundsudden i Karlstad

Detta komemr nog va de största som jag upplever! Showen One night stand med Jocke Bergqvist va helt magiskt, men final med en låt som jag inte trodde jag skulle komma vidare med , ja de är stort för mej!

För er som undrar så går de fortfarnade att rösta på låten! ända till !9:00 på söndag den 5 juni,
Man har med sej alla röster hela vägen. och sen så halverar dom telerösterna, och sen kommer juryns röster till, så ring på ;) 099 101 15

Ja, detta är svårt att smälta, kanske tjötigt att höra om att man ska rösta hela tiden och att de är så kul att man är i final. men för mej som sagt är detta stort ! för att inte ens vågat prata inför klassen när man gick i skolan, till att bli med i en Nyårsrevy, till att ha en egen Show efter första året som skådis/sångare, ja de är en sjuk utvekling..

Varför började man inte tidigare? ska man satsa vidare? ska man göra en show till? kommer den bli bättre än den förra?

Jag kan säga så här.. så länga jag gör folk glada med min humor, så länge folk tycker om att höra mej sjunga kommer jag hålla på.. för själv tycker jag som sagt inte att jag kan sjunga, men älskar att stå på scenen, Älskar att se folk le åt skämt, eller när man bjuder på sej själv :)

De är så obeskrivligt.. en härlig känsla! hehe tror jag blev kär i mej själv? eller va fan blev de? haha!

Nerå skämt å sido! gillar att göra er/folk glada! å som sagt jag gör de för eran skull så länge ni vill ;)


På måndag hör ni mej i en intervju på radion igen så lyssna kl 10:00 på p4 värmland! då ska här programledare får veta att de inte va en bra kontakt annons ;)

HAr jag några läsare föresten här? ni kommenterar dåligt ;)

Hade bäst! Njut av dom glada stunder! :)

Kommentarer
Postat av: Banke

Jag läser en gång var tredje månader... dvs varje gång du skriver... Hahaha ♥♥♥

2011-05-26 @ 00:19:06
URL: http://bankeeriksson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hahaha! nu va du elak ;) men gilar dej endå min egna Bankiz!

2011-05-26 @ 00:32:47
Postat av: Petra

Jag läser ;)

2011-05-26 @ 09:48:49
URL: http://mylifeaspetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0