Måndag kväll..

Halloj!

Ja då var den måndagen gjord. Har varit i karlstad hela dagen å shoppat lite med banke å co, Var och kollade lite hur de såg ut där finalen kommer att hållas med svensktoppen nästa.. Skit mysigt ställ de där sandrgrundsudden!  blir vädret bra blir de nog kanon att sitta där i publiken! , Ja de var blandade känslor där! Ska bli så sjukt kul att få står där på scenen! men sen är jag så otroligt orolig att rösten inte kommer att hålla utan att jag kommer va för nervös.. =( hoppas hoppas!

Men hur som helst så ska jag göra allt jag kan för att de ska gå vägen! Och på lördag kväll är de Show time! ska bli kul! Hoppas folket tycker de är bra! har valt hyfsat bra låtar iaf eller jag gillar dom som fan :) men alla är vi ju olika! men de ska nog funkar, de är sjukt svårt att få ihop en bra spel lista som funkar till min röst,
Men vi fick nog till de! kommer att ge folket på ridskolan en försmak på En ny figur som kommer att va med i showen I september!

NE nu får de bli natten! hoppas vi ses på söndag! jag ska nu njuta av min lediga vecka å sjunga å sjunga på låten hon har ett sätt ! =)

Hade Bäst!

Kommentarer
Postat av: Mallamousan

Det kommer gå så bra på söndag!! :)

2011-06-01 @ 07:30:19
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0