Efter en underbar helg..

Hej på er!
Ja vilken helg! helt underbar! allt började med Show på ridskolan! som jag tyckte gick jätte bra! hade några missar på texterna men va fan hade 24 låtar i huvudet hehe, men de dansade å hade kul! jätte bra stämning!

Sen var de Finalen i Svensktoppen nästa! WoW vilken upplevelse! de var de bästa jag gjort! så mycket folk! så himla nervös! men så himla taggad!
Känslan av att nästa spy å kissa på sej av nervositet är ju en känsla alla borde få känna på!

Hade så himla mycket stöd från alla K-hamnare som va där! ni ska veta att jag är evigt tacksam för att ni kom! och till alla som ringt å rösta mej till finalen! hoppas ni vet de! de är ni som fått mej till den "artist" jag är idag!

Träffade Starboys där bak himla trevliga! tjöta å stre med dom bra länge där! :) bara de va ju häftigt lixom =)

Folk har frågat mej hela dagen om jag är besviken att jag inte vann? Och NEJ de är jag verkligen inte! är otroligt glad över att jag fick komma till final! de va en lärorik upplevelse! ja landa lite nu :) hehe

Ja nästa gång ser ni mej den 18 Juni på nya campingen i skärgården! hoppas ni kommer =) där kommer låten spelas igen "hon har ett sätt"

Och sen har vi ju showen den 3 sep den ska jag börja lägga ner alla energi på nu =)

NE nu blir de kudden! natti på er!
lägger ut några bilder från igår












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0