Mycket på gång nu!

Hej på er alla glada!

Ja vad har hänt sen sist? jo ganska mycket! Jag har lyckats kommit med i svensktoppen nästa på p4 radio värmland med låten "Hon har ett sätt" klicka på länken längre ner för å lyssna.

Så nu är de snart att folk kna ringa in å rösta måndagen den 18 kan man rösta! så hoppas ni röstar å hjälper mej till karlstad för att få stå inför stor publik! de är målet jag har! :)

Mer da? jo ska vara med på salong agaton´s 10 års jubileum den 5 maj som underhållar/konfrancier eller hur de stavas ;) så de ska bli jätte kul att få känna på den känslan ! de bli jag och Lena hultin

Sen den 4 juni så är de 40 års jubileum på ridskolan i kristinehamn
och då blir de underhållning med musik å massa roliga figurer! har lyckats få med hela bandet! så de kommer bli en toppen kväll de!

Sen för alla er som gillade showen One night stand med Jocke Bergqvist kan jag nu bekräfta att de blir en till show! =) den 3 september kommer den att spelas upp på christinateatern! den ser ja jätte mycket fram imot! där kommer vi att vara samma glada gäng som förra året med två nya ansikten! även Lena hultin är med där! jätte kul!


ja vad händer mer da? jobbar å sliter,äter å kissar, är nervös över tävlingen på radion! hehe =)

Ne nu blir de att ta en kopp kaffe för att sen diska lite å sen börjar hockey finalen Heja FBK!


pöss å kram på er!


Länken till att lyssna på låten!

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3162&artikel=4446204&play=3015384&playtype=Ljudklipp#srcomments

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Asså måste säga att låten är toppen bra.Jag måste bara lyssna om & om igen. kram

2011-04-14 @ 10:51:56
Postat av: Mallamousan

DU ÄR GRYM!!!

2011-04-15 @ 10:13:09
URL: http://mallamousan.blogg.se/
Postat av: jocke

Tack så mycket :-) kram på er!

2011-04-20 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0