En tänkande kille..

Hej på er alla!

Lite info så här på kvällskvisten ;) sitter just nu efter jobbet å kollar på lite utbildningar som jag är sugen på att söka, blev bra sugen på att söka en som lockar, med tanke på att jag nog aldrig kommer att bli brandman som man vill!

Så får väll helt enkelt söka vidare på annat håll, försöker få fram om de är nån högskola men de väkrar inte vara de å de va ju lite synd för att de har ju bara varit posetift om de hade varit de! för då hade det ju hjälpt lite inför brandskolan när man söker,

Men för att komma in på brandskolan måste man ju fan ha hög IQ, sjukt system de är endå! klart att man ska har lite hövve men va fan! hur många brandmän läser matte på jobbet? man ska ju vara fysisk bra! stark å va händig anser jag, stark kanske jag inte är men klarar av de jag behöver klara av! jaja nog om de! jag är ju inte 50 år än så kanske kanske!

Inför Show/svennsktoppen nästa

Jag har inte hört nåt från radion än iaf! men på måndag är de den första låten som åker ut med minst röster så ni har väll ringt? ;)

Inför showen One night stand med jocke bergqvist är de snart dags att börja repa som fan! ska bli kul!

Sen får man väll se hur de blir med nyårsrevyn om jag kommer in på utbildningen så kan jag ju tyvärr inte va med på den =( men men kanske kommer nästa år då! utbildning är ju lite viktigare! :)

Ja vad händer annars da? inte så mycket hehe =) had ebra å ring å rösta nu på hon har ett sätt!


pöss

Kommentarer
Postat av: Östen

Om du vill att vi ska rösta får du väl påminna om nomret =)

2011-04-28 @ 01:15:40
Postat av: jocke

Förlåt mej 09910115 är numret ;-)

2011-04-28 @ 16:52:20
Postat av: Beatrice Ohlfeldt

Satt i publiken ikväll på Agatons show och måste bara säga att du var bäst! :D

ps. jag glömde inte rösta!

2011-05-05 @ 22:19:15
Postat av: Jocke

Tack så mycket! kul att ni gillade de! va lite rädd för att man hade för mycket energi på scenen en sväng hehe bra att du röstat ;) de tackar jag för ! =) kram på dej!

2011-05-06 @ 12:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0