Krogshow! och Sjukdom!

Hej på er där ute!
nu var de att dags å upptadera lite! men har haft så mycket med jobb å hockey..! Men nu ligger jag hemma och är sjuk! ovanligt! börjar nytt jobb igen på måndag ;) eller ja nytt å nytt mitt gammla jobb på Albin blir de! de känns gött.
sen för er som missade Showen så kommer de en liten KrogShow på Mastis den 12 NOV
Det kommer att Bjudas på lite roliga tävlingar, Mycket sång! kanske nån liten rolig figur ;)
jag gör detta nu för att ja vill få folk att se lite av showen, ja för er som missade den eller bara tyckte den va bra! jag tar med mej mitt härliga Band! svårt att få med dansflickorna till Mastis tyvärr !
ne men som sagt de kommer nog bli en liten trevlig avslutning på en arbetsvecka med mat och musik och dans! sitter just nu och tittar igenom vad som skulle kunna bli kul att göra på Mastis!? lite låt förslag och sånt! de är ju som sagt svårt att kunna uppleva samma show som va på teatern! så ha inte så höga krav på mej! ska göra mitt bästa :)
hoppas att ni kommer och dansar och äter gott! vill ni boka biljetter så kan ni göra de igenom mej på min FB eller mobil,
Pris: Mat ink en dryck + Showen 200kr
Bara Entré till Showen : 150 kr
Nyårs revyn!
den är i full gång! så ni som inte kommer till mastis kommer väll på den? ;) tror vi har rep ikväll men som sagt jag är sjuk ! dumt kanske att smitta ner hela Emsabeln hehe hade bäst!
Malou :) du får nog lära mej lite mer på denna blogg ;) allt värkar ju som de sätts ihop hehe
hej då på er :) ska försöka uppdatera oftare ;)

Kommentarer
Postat av: Mallamousan

Det fixar vi babe!! :)

Har lagt in din bloggsida på min blogg nu så jag hoppas du får lite mer trafik...så det är bara att blogga på! ;)



Krya på dig sötis!

2010-10-21 @ 14:43:33
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0