Hej å hå!

Hej på er! sorry att jag inte har tid att göra nya inlägg, Men har Fullt upp i livet.. Jobb,Revy,jobb,revy!


Ja ni vad har hänt da? krånglat med revyn som fan! men de värkar som vi får ihop de! Genrep i morgon kväll första gången publiken kommer å kollar.. får se om dom gillar de hehe, jag kommer iaf att ge 100 %


Sen va man med i tidningen men dóm hade skreve lite fel där hehe! Är INTE med flitigt på scenen i år.. Hade mitt förra året! ;) så för er som hoppas på att få se mej mycket får njuta av många andra bra!





Kommer iaf inte att göra nån Revy nästa år, är inte nöjd med fördelningar, Har inget eget sång nummer eller ja en låt men de sjunger jag inte själv på, blev nån miss tydligen med Regisören, hade väll dock väntat mej att få ett sång nummer när dom fråga varför jag inte sjöng.. men men kan inte få allt i världen ;) får se framåt i stället!
Lägger ner allt på att göra en underhålland Show som One Night Stand ! de kommer en uppföljare från min sida..
sen är de bara å se om man får ihop ett band! Lena Hultin är ju givetvis med! ;) sen är de osäkert, men har kollat runt lite å har lite funderingar på dansare å så..
Inte omöjligt att jag återkommer i Revyn igen men de beror på hur upplägget blir, eller ja jo nån gång mer blir de revy :)
Ne nu ska jag sova upp å jobba imorgon bitt! måste ta mej shot med! magsjukan på revyn går! inte kul å få de till premiären
hade bra så syns vi på Revyn va???

Kommentarer
Postat av: Anonym

omoget att inte vara med igen pga att du inte fått en egen låt

2010-12-31 @ 00:04:48
Postat av: Anonym

omoget å omoget.. gillar man att sjunga så vill man ju de..! sen är de väll itne bara de de tar på kroppen å så.. men antingen är du med i Revyn dom som skrev detta eller så är de nån som inte kommer att gå å kolla :)

2010-12-31 @ 00:23:16
Postat av: Anonym

jag är en som kommer att kolla, eftersom jag tycker det är kul, men jag tycker det är omoget av dig att inte vara med nästa år eftersom är negativ över att du inte fick en hel sång. Är det många andra spm fick det i revyn eller varför är det det du har hakat upp dig på?

2010-12-31 @ 12:08:17
Postat av: Anonym

som sagt, jag gillar att sjunga, vill ju gärna göra de.. men de kanske är omoget men som de ser ut just nu komemr jag inte fortsätta nästa år på grund av att jag kommer köra mitt egna, och som sagt de är inte bara pågrund av at jag inte fick ett eget sång nummer som jag slutar nästa år. de tar mycket tid, mycket energi av en, å när man jobbar så hinner man inte med så mycket mer, å de hade ju som sagt bleve ett missförstånd mellan mej å regisören om sången, men sen när de va löst så kunde jag ju har fått nåt mer sång nummer tycker jag eller bli tillfrågad iaf. men vi har många bra sångare i revyn å de är klart dom ska få vissa upp sinna röster! å de gör dom på ett bra sätt! Gott nytt År Från Den Omogne ;)

2010-12-31 @ 13:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0